čtvrtek 4. dubna 2019

Případ opeřence

     Před časem rozvířila stojaté vody společenského života jedné vesnice kauza ptáka z rodu hrabavých. O co šlo? Jistý občan oznámil orgánům činným v trestním řízení, že kvůli barvě a velikosti peří samice kura domácího pozbyla určitá dívka důvěru ve slova svého milého, načež se dotyčný z trucu uchýlil do ciziny a v pochybných podnicích tam nabízel přísliby lásky hezkým chudým pracovitým mladým ženám, kterým nejde o peníze. Stálo tam kdovíproč také, že váha děvčat nebyla příliš velká. 
     Policie následně adresovala mladíkovi výzvu k podání vysvětlení. Policista, který byl pověřen prošetřit občanské oznámení, zaznamenal v protokolu mladíkovu výpověď o předmětné události. Nešťastný hoch doslova řekl: „Ta slepička kropenatá drobného peří, vzkázala mi moje milá, že mně nevěří. Když nevěří, ať nechá a já půjdu do světa, tam si budu namlouvati hezká děvčata.“ Pomlčel ale o tom, kde si děvčata namlouval. Policie však byla již dříve zpravena, kde je mladík hledal a o jaké ženy se jednalo, neboť to na vlastní náklady iniciativně vypátral onen všímavý občan, který podal oznámení.

Žádné komentáře:

Okomentovat

modré nebe žluté pole

takto si představovala boha jedna dívka ze čtvrté třídy jednou kdysi za nového dne mi jistá žena vyprávěla –  člověk je od přírody zvědavý c...