čtvrtek 9. května 2019

Pivní zátoka

Písničku Zátoka od Greenhorns jsem si zamiloval od chvíle, kdy jsem ji kdysi dávno slyšel poprvé. A protože ji mám opravdu rád, stála mi za to, abych na jejím půdorysu napsal parodický text na alkoholické téma.


V krčmě nárožní
já sedávám sám,
dneska jak jindy
piv patnáct si dám,
nese hostinský
pivo třetí,
ručičky hodin
děsně letí.

O pivo další
jsem si zavolal,
i kdyby žejdlík
už přede mnou stál,
žízeň mám větší,
než bych si přál,
proč jsem se jenom
ochmelkou stal.

Za chvíli svítá
a mně se chce pít,
v práci však musím,
celej den být,
proč pivo já mám,
ach, tolik rád,
po nocích chlastám
a nechci spát.

V pátek nasávám
jen malinko dýl,
putyka milá,
můj jedinej cíl,
na pivo myslím,
o pivu sním,
na pivo zajdu,
dobře to vím.

Žádné komentáře:

Okomentovat

modré nebe žluté pole

takto si představovala boha jedna dívka ze čtvrté třídy jednou kdysi za nového dne mi jistá žena vyprávěla –  člověk je od přírody zvědavý c...