středa 23. března 2022

Parťačka

 


Jedna holčina, kamarádka a parťačka pro chlastačky,
neměla vůbec štěstí na chlapy. Štíhlá, milá a veselá,
jen její brácha říkal, že má prsa jak závodní slípka.
Jednou jsem ji potkal, jak se chystala vdát. 
Tehdy jsem vzal notes a zapsal si, že je jaro – 
čas bílých nevěst a gerber barevných.

Gerbery měla vždycky ráda a také manžela.
Byl to ale parchant, který ji týral a věčně 
spával s jinými. Měla potom druhého muže
a gerbery pořád ještě stejně milovala.
Její chlap byl ale jen nový zmetek,
který všechno, co měli, prohrál v automatech.

Zůstala ona a syn, což byl další grázl,
který přece nebude nosit tenisky od Vietnamců.
Vzdala se gerber a snů, aby mu mohla koupit
adidasky za tři litry, zatímco ona ani nejedla.
Byla tak vyzáblá, když jsem ji viděl naposledy, 
až později jsem se dověděl, že umřela hlady.


Žádné komentáře:

Okomentovat

modré nebe žluté pole

takto si představovala boha jedna dívka ze čtvrté třídy jednou kdysi za nového dne mi jistá žena vyprávěla –  člověk je od přírody zvědavý c...