čtvrtek 5. srpna 2021

nic se nenarodí



















tím hůř
že tvůj stín mizí v dáli
tím hůř
že do mlhy jsme vstali
hůř
že stesk mě za krk vodí
hůř
že nic se nenarodí
tím hůř

ležel jsem na šířku rány
bílý kulomet byl nadosah
v obchodě se smíšeným zbožím
vystavenou minu viděl jsem 


tím hůř
že tvůj stín mizí v dáli
tím hůř
že do mlhy jsme vstali
hůř
že stesk mě za krk vodí
hůř
že nic se nenarodí
tím hůř

omáčka je připravená
vlastně zejména tam vzadu 
proč dívky přitahují tyhle věci
a hlodá v nich to krásné er

tím hůř
že tvůj stín mizí v dáli
tím hůř
že do mlhy jsme vstali
hůř
že stesk mě za krk vodí
hůř
že nic se nenarodí
tím hůř

truchlohra absolutních čísel
poetické tělo v slzném klubu
a když jsi byla v nouzi
zrezivěl oběd moštem v polévce 

tím hůř
že tvůj stín mizí v dáli
tím hůř
že do mlhy jsme vstali
hůř
že stesk mě za krk vodí
hůř
že sny jenom zmar plodí
snad vím 

Žádné komentáře:

Okomentovat

modré nebe žluté pole

takto si představovala boha jedna dívka ze čtvrté třídy jednou kdysi za nového dne mi jistá žena vyprávěla –  člověk je od přírody zvědavý c...