neděle 25. srpna 2019

Ruku v ruce

zůstal jsem němý
k tvému vyčítavému pohledu
když těžkou letní ospalostí
protančila dívka
s diskotékovým hitem sezóny na rtech

pravda
ohlédl jsem se za ní
ale spasit mě už nemohla

jak také
po všech těch našich nocích
na mokrém asfaltu ulic
na rozměklém písku parkových cest

jak také
po týdnech zběsilého života na doraz
jak
když i přes filtr mlčení
mám po těch letech
stále ještě v ústech
chuť tvojí krve z rozkousaných rtů

díváš se na mě
jako bych mohl dělat něco jiného
než šlapat vedle tebe s vytrvalostí stínu

a jenom z leknutí
abys mi nevběhla pod rozjetý náklaďák
jsem tě vzal za ruku

Žádné komentáře:

Okomentovat

modré nebe žluté pole

takto si představovala boha jedna dívka ze čtvrté třídy jednou kdysi za nového dne mi jistá žena vyprávěla –  člověk je od přírody zvědavý c...